Alla inlägg den 5 mars 2015

Av Elaine Wallin - 5 mars 2015 16:38

Mina ögonstenar! :)<3

Av Elaine Wallin - 5 mars 2015 15:36

här är 3 tårtor som jag gjort som jag har bild på :) ska försöka bli bättre på att ta kort ja lovar ;)

Av Elaine Wallin - 5 mars 2015 15:18

Eftersom det är sånt härligt väder ute idag å ja verkligen känner att våren är här,solen skiner in genom fönstren ? så jag ställde mig och bakade drömma idag å njuter av de härliga vädret ute man blir så glad å sprallig av detta väder!? synd bara att min älskade plutt Bacardi inte får gå ut än eftersom han blev kastrerad i tisdags å bör va inomhus 3-4 dagar innan han får gå ut, hade vela Tage ut alla tre å njutit i solen men men kommer fler dagar!???

Drömmar!??

Av Elaine Wallin - 5 mars 2015 12:11

    Bild 1, Smulan :)
       
Bild 2, Bacardi :)
           
Bild 3, Rutger :)
       

Av Elaine Wallin - 5 mars 2015 11:58

Hej i detta inlägg tänkte ja skriva lite om mig så ni vet lite iaf :)
jag bor i lilla Arbrå som ligger utan för Bollnäs, jag äger 3 katter en orange katt som heter Rutger som är ca 10 år som har bott med mig i snart 9år han är verkligen mitt allt! :)
sen har ja två till som är syskon som kom hit till oss i agusti 2014, den gråa heter Bacardi & den tigerrandiga heter Smulan :)
dom är världens goaste katter alla 3 helt underbara är dom! :)
jag blir 23 år den 24 Agusti i år. 
gjorde en Gastric Bypass 26 maj 2012..
året efter alltså 25 maj 2013 åkte jag på tarmvred som ledde till en operation efter mkt besök på sjukhuset i bollnäs så blev ja skickad med ambulans till gävle på grund av dom hemska smärtorna som alldrig försvann och bllnäs akut kunde inte hjälpa mig då dom inte hitta felet.. sen nu i Januari 2015 åkte ja på tarmvred igen och blev opererad, och mellan alla dessa gånger har ja åkt in och ut från gävle sjukhus men har fått åkt hem 2 dagar efter.. men men nu i januari blev ja kvar och opererad så nu hoppas vi att de är slut med operationer för min del! :)

nä nu ska ja äta lite lunch och gosa med min äldsta katt Rutger som går här fram å tillbaka framför datorn och försöker gosa med mig, ni får ha de så gött så kommer de nog ett inlägg igen senare. :) Pözz

Presentation


Hejsan..
Elaine heter jag och kommer skriva här vad som händer i mitt hem och i mitt liv kommer även komma upp bilder på bloggen, är de något ni vill veta så fråga på :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards