Direktlänk till inlägg 5 mars 2015

Lite info om mig :)

Av Elaine Wallin - 5 mars 2015 11:58

Hej i detta inlägg tänkte ja skriva lite om mig så ni vet lite iaf :)
jag bor i lilla Arbrå som ligger utan för Bollnäs, jag äger 3 katter en orange katt som heter Rutger som är ca 10 år som har bott med mig i snart 9år han är verkligen mitt allt! :)
sen har ja två till som är syskon som kom hit till oss i agusti 2014, den gråa heter Bacardi & den tigerrandiga heter Smulan :)
dom är världens goaste katter alla 3 helt underbara är dom! :)
jag blir 23 år den 24 Agusti i år. 
gjorde en Gastric Bypass 26 maj 2012..
året efter alltså 25 maj 2013 åkte jag på tarmvred som ledde till en operation efter mkt besök på sjukhuset i bollnäs så blev ja skickad med ambulans till gävle på grund av dom hemska smärtorna som alldrig försvann och bllnäs akut kunde inte hjälpa mig då dom inte hitta felet.. sen nu i Januari 2015 åkte ja på tarmvred igen och blev opererad, och mellan alla dessa gånger har ja åkt in och ut från gävle sjukhus men har fått åkt hem 2 dagar efter.. men men nu i januari blev ja kvar och opererad så nu hoppas vi att de är slut med operationer för min del! :)

nä nu ska ja äta lite lunch och gosa med min äldsta katt Rutger som går här fram å tillbaka framför datorn och försöker gosa med mig, ni får ha de så gött så kommer de nog ett inlägg igen senare. :) Pözz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elaine Wallin - 9 mars 2015 20:58


idag skulle ja varit på praktiken men min mage krånglar & mått illa å varit allmänt hängig, så idag har ja legat i soffan hela dagen under täcket å knappt orkat ätit när ja väl åt lite fil idag så blev ja illamående igen :/ så gav fan i det å la mig ...

Av Elaine Wallin - 8 mars 2015 22:11


idag blev det potatisgratäng med snitzel till middag med sallad de va verkligen gott! Älskar hemmagjord potatisgratäng! :-D nu har ja krypt ner i sängen under täcket för att sova eftersom ja ska iväg på Ica i morgon & börja praktiken igen, tills ja ...

Av Elaine Wallin - 8 mars 2015 15:15


Hej, idag blev det storränsning i förrådet ute så man kunde gå in där utan å snubbla sen står allt skit utanför nu som ska på tippen å slängas blev en heeeel del kan ja lova :0 haha men men då är skiten borta sen iaf! :) & nu börjar ju våren närma si...

Av Elaine Wallin - 7 mars 2015 14:38

idag är se en seeeg dag, har haft lillebror på besök en snabbis han va å hämta sin julklapp som han skulle fått i december men han fick den nu ist :p Snart får vi besök av Linnea med familj en sväng :) Men innan ska ja nog starta en tvättmaskin & ...

Av Elaine Wallin - 6 mars 2015 21:37


Äntligen är de fredag igen och idag på dagen hände de i te speciellt mkt men senare så va jag till Bollnäs & gjorde två ärenden sen så åkte ja till Lisa på en kopp kaffe & lämna tillbaka byrån jag lånat av dom eftersom jag idag va & köpte en ny! Hade...

Presentation


Hejsan..
Elaine heter jag och kommer skriva här vad som händer i mitt hem och i mitt liv kommer även komma upp bilder på bloggen, är de något ni vill veta så fråga på :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards